Panin täna Meelise lõplikult kokku. Istusin selga ja vajutasin kohe korralikult ja siis hakkas jama peale. Kett viskab tagumise hammaka peal. Hetkel ei oska põhjust leida, uurisin tootja kodukat ja piilusin veidi mujalt ka ja nats targemaks sain. Surly Singleator ketipinguti nimelt võimaldab ketti juhtida nii enda alt kui ka pealt ja selleks peab vedru ära vahetama(see on õnneks kaasas). See pidi keti viskamise võimalust vähendama. Ketiviskamine pidi muide SS-de põhimure olevat. Homme katsetan veel, aga tundub et kolmapäevakuks pean siiski oma Giantile elu sisse puhuma. Kuidagi igav tundub minna sõitma tavalise carbon MTB-ga. Lisaks selgus, et normaalseks ülekandeks off-road singlespeed rattal peetakse esi- ja tagahammaka suhet 2:1. Ja kõige levinumad on 36:18, 32:16 jne. Mul on 42:15, selliselt ülekandest ei julge foorumites vist iitsatadagi, nii rasket vist ei kasuta keegi(jätame trekiratturid välja:)). Kokkuvõttes – mul on mure. Miks Meelis perutab?
Pühapäeval tegime Ermoga pika “mägede ringi ”. See kestab 4h ja kogub 235 tõusumeetrit selle ajaga. Trenni lõpus viimasel tunnil tegin jõulõike. Nö. väsimuse foonil nagu ütlevad meie suure suusariigi treenerid ja gurud. Foon oli olemas küll, ei saa kurta. Igal juhul oli taas tunda, et kahe päevaga sai tehtud korralik trenn. Veel esmaspäeval tundsin poolest päevast kuidas väsimus murdma hakkas, seega oli eelmiste päevade koormus olnud päris suur. Järgmine trenn kolmapäeval maastikurattaga. Plaanin enne kolmapäevakut u 2,5h alla sõita.
Neljapäeval loodan kätte saada powertapiga tagajooksu ja ilmselt lähen teen trenni ka. Kestvust hetkel veel ei oska öelda, aga homme panen asjad paika.
Põnevaks läheb aga laupäeval, sest siis toimub Lõunatuur ehk laupäevane maanteesõit pikkusega minimaalselt 250 km. Tegu ei ole võistlusega vaid lihtsalt mõnusa, tavapärasest veidi pikema rattasõiduga. Osaled võivad kõik, kes püsivad tempos, mis eeldatavasti saab olema ca 25 kmh. Praegu oleme minemas Lehoga kahekesi, aga äkki keegi veel lisandub. Marsruudi kavandab Leho ja tema esialgne nägemus on selline:
Tartu – Reola 10
Vooreküla 17
Puskaru 24 Vana-Võru mnt.
Väimela 15
Võru 5
Kanepi 28
Otepää 22
Pühaka ring 12 U23 EM ring
Sangaste 21
Valga mnt. 18 Arvan, et eesti pikim ühtlane tõus sellel lõigul
Rõngu 17
Otepää 19
Pangodi 18
Elva 9
Tartu 27
Kokku 262
Kui jõudu enamaks, lisame juurde Laatre+Tõlliste Valga mnt. rist 36 km
Vot selline plaan siis Leho poolt. Alaver ütleks kindlasti et pole paha, poisid, kütke aga. Ja seda me kavatsemegi teha. Ja pakkuda pärast kogu sõidust detailset võimsusinfot. Stay tuned!